2010-04-26

VENEZIAKO MISTERIOA


Egilea: Bjørn Sortland.
Marrazkilaria: Trond Bredesem.
Itzulpena: Aitor Arana.
Marrazkiak: koloretan.

Daviden ama oso artezalea da, haren aita familientzako bidaia-gidaliburuak idazten ari da, Thor anaia txikia oso bizia da eta Sissel, zenbaitetan, nerabe jasanezina da.
Davidek hamar urte ditu eta familiarekin munduko hainbat lekutan egindako bidaiak kontatuko dizkigu. Leku horietan guztietan, monumenturik eta museorik garrantzitsuenak bisitatzen dituzte. Eta, nonahi daudela ere, artelanen lapurreta bitxietan nahasirik egongo dira.
David eta haren familia Veneziara joan dira inauterietan. Haien hotelean adineko bikote berezi batek ere gela hartu du. Davidek eta haren arreba Sisselek Picassoren koadro baten erosketari buruzko elkarrizketa bat entzungo dute eta, horrela, zerbait arraroa gertatzen ari dela jakingo dute.

35 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. ni oraindik oso gutxi irakurri dut

    ResponderEliminar
  3. Beno, polita da, baina batzuetan haspergarria.

    ResponderEliminar
  4. nik oraindik ez dut asko irakurri baina gaur zertzo bait irakurtzea espero dut.

    ResponderEliminar
  5. Niri ez zait piperrik ere gustatzen.
    Oso aspergarria iruditzen zait, eta, hau baino, amodiozkoak nahiago ditut.

    ResponderEliminar
  6. nik dagoeneko erdia irakurri dut baina ez dakit non dagoen misterioa. Nik irakurri dudanataz ez dut ezertzoere ulertu baina anderrek esaten duen moduan nik ere liburu hau baino amodiozko bat nahiago dut. Baina zer egingo diugu ander irakurri egin beharko dugu edo beintzat nik bukatu beharko dut.
    aitziberrek esana

    ResponderEliminar
  7. ni 2.aldia irakurtzen ari dut, ez dut oso ondo ulertu lehenengo aldian...ondo dago baina...

    ResponderEliminar
  8. Ez dago txarto baina nahiago nuen beste bat.
    Nerea Gutierrez.

    ResponderEliminar
  9. Dagoeneko gutxi falta zait, ipuina ondo dago eta nik ez nuen espero horrelakoa izatea, izenburua gezurtia izango da?¿


    Nayla de Andrés

    ResponderEliminar
  10. Nik zurekin nago Nayla, eta nik ez dut uzte izanburua gezurtia denik, dagoelako misterio bat, ikusten dutelako bi neba-arrebak zertzo bait tramatzen.
    Nerea Gutierrez.

    ResponderEliminar
  11. niri ez zait asko gustatu.baina beno irakurri behar bada...

    cynthia eta iara

    ResponderEliminar
  12. barkatu ez ba zaizue gustatu

    ResponderEliminar
  13. oso gutxi irakurri dut baina oso aspergarria iruditzen zait

    ResponderEliminar
  14. nik joan nintzen erostera eta dendaria esan zida:"baina liburu hori txikientzako da"dendaria ere esaten du liburu hori txikientzako dela...baina ez dago txarto, bakoitza bere idea dauka...esaten denez "para gustos los colores"

    ResponderEliminar
  15. nik ia amaitu dut baina ez zait gustatu.

    ResponderEliminar
  16. niri ez zait asko gustatzen,baina bi aldiz irakurri dut lehenengo aldian ez dut ulertu baina bigarren aldian pizka bat gehiago ulertu dut.



    Patricia Andrès

    ResponderEliminar
  17. Gutxi irakurri dut , eta gainera ez zait gustatzen ... liburua oso aspergarria da.

    ResponderEliminar
  18. Aitziber,misterioa 16. kapituluan hasten da, baina lehenago ere badaude misterio batzuk.

    ResponderEliminar
  19. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  20. eskerrik asko nagore baina dagoeneko 20.kapituluan nago. Sarai ez da zure errua izan gurea ere izan da liburu bat agurtzaneri ez eskaintzeagatik lasai!!!!!!!!!!!!!!!!!
    badaespada ere nik uste dut nahi gabe borrartu dudala aurrekoa

    ResponderEliminar
  21. Ez da ezer gertatzen,Sarai, inor ez da pefektua.
    Eta eskerrik asko guztioi liburu erdia kontatzeagatik.

    Ander g.

    ResponderEliminar
  22. Jadanik oso gutxi geratzen zait amaitzeko, eta esan ahal dizuet nire pertsonai gogokoena Thor dela. Gainera uste dut David-en ilustratua ikusten naizela, ea identikoak gara.

    Ander.g

    ResponderEliminar
  23. Zertan ander?
    Nik uste dut, ez zaretela identikoak, ezta pixka bat ere.

    ResponderEliminar
  24. Eta Sarai, barkamena eskatzen dizut, esan nizunagatik.

    ResponderEliminar
  25. Ez zait asko gustatu Jara nahiago dut
    Ane Zorione

    ResponderEliminar
  26. lehen zatia piska bat rollo baina azkenean polita iruditu zait

    ResponderEliminar
  27. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  28. ane jara 3 irakurri behar duzu oso ondo dago

    ResponderEliminar
  29. Gaur azterketaren emaitzak eman dizkigute, eta ba dirudienez, ea klase osoa ez du piperrik ere ez ulertu, txikientzako liburua izan arren.

    Ander.g

    ResponderEliminar
  30. Ez zitzaidan asko gustatu. Pizka bat aspergarria iruditu zitzaidan. Nik uste dut umeentzako liburua zela.

    silvia.B

    ResponderEliminar
  31. silvia, nik uste dut gaia dela txikientzako.....

    ResponderEliminar
  32. hori esan dut nik,irene. Txikientzako,baina gero klase erdia suspenditu du examina.

    ResponderEliminar
  33. lehenengo zatia oso aspergarria baina azkenean ondo egon da. Eta hori egia da ez dugu ia-ia inork aprobatu...

    ResponderEliminar
  34. Orduan Naiara, zu haien artean sartzen zara. Horrelakoak idazten badituzu Agurtzanek azkenean, esan dizun globala jaitziko egingo dizu.

    Ander.g

    ResponderEliminar
  35. ander ez eman ideiak..jajaja...eta bai aprobatu dudala ander!baina notak daude ipinitak eta ezin ditu jaitsi ajajaja

    ResponderEliminar