2020-02-20

MAITEAREN IZENA



Maitasun handia dut
Irakurtzen dudan momentuan
Kea ateratzen da nire bihotzetik
Eskerrik asko zure maitasunagatik
Lo egin nitaz pentsatzen

Ametsetan zutaz pentsatzen dut
Loak hartu eta berriro zutaz pentsaten
Ezin dut zu nirekin egotea imajinatu
Jaitsi hodei hartatik
Ahalegin bat egin mesedez
Nora joango zara ba, nirekin ez bada
Daramagun egunetan ezin izan dut ezer esan
Ridikulua ez dut egin nahi
Aaaa! Alejandra beti zaude neure burua.


                                                   DBH 2Bko IKER A

3 comentarios:

  1. Poema oso polirta da, bihotzera heldu zait. 10eko poema. Maite zaitut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eskerrik asko Oier, maite zaitut. Zure olerkia berriz kaka bat da.

      Eliminar
    2. Lasai broma bat zen, zure poema oso ona da, zure ama pozik egongo da.

      Eliminar