2010-12-28

VAMPIRIA

Banpirozaleei eskainitako liburua.
Mendebaldeko Europan gaude, nonbaiteko ospitale psikiatriko batean. Han sartu dute Selene, bere burua banpirotzat jotzen duen neska gaztea. Selene ez da ezertaz oroitzen, ez nor den, ez zer lanbide zuen, ez nongoa den, baina banpiroa dela sentitzen du; hori oso garbi dauka, egun argitan inongo arazorik gabe ibil daitekeen arren. Baina azkenaldian euria ari du barra-barra, beti lainotuta dago, eta Selenek badaki eguzkia indartsu jotzen hasten denean arazoak izango dituela. Horregatik, egun hori iritsi aurretik, bere buruaz gehiago jakin beharra dauka. Eta horretarako, arkatza eta agenda bat eman dizkio Mikelek, erizain edo "erozain" ilegorri misteriotsuak.
Bitartean, kanpoan, Anna inspektorea hainbat neska gazteren hilketak ari da ikertzen...

39 comentarios:

  1. Hasi naiz irakurtzen baina oraindik oso gutxi, ondo dagoela dirudi eta pixka bat zaila dela ere, baina ezin dut ezer baieztatatu. Ondo pasa oporrak.
    Nayla de Andrés

    ResponderEliminar
  2. nik ez naiz hasi,hiru liburu agindu digutelako eta asko da!!baina vampiroen kontuak egia esanda ez zaizkit asko gustatzen!!

    GABON ZORIONTSUAK GUZTIONTZAT

    ResponderEliminar
  3. amaitu dut eta oso ondo dago baina bi animali aipatzen dira ez ditudanak ezagutzen, sai-luma eta zapelatz-luma, norbait ezan al dit zeintzuk diren? 27. orrialdean agertzen da

    ResponderEliminar
  4. nik ere ez dakit baina txori edo ematen dute,izenagatik.

    ResponderEliminar
  5. naylaa!!ia dakit sai=buitre esan nahi du eta zapelatz=ratonero orduan,lumarekin agertzen denez ba,hauen hegaztien lumei esan nahi du.

    ResponderEliminar
  6. ni ere irakurtzen amaitu dut eta asko gustatu zait baina iada irakurrita neukan nire ama erosi zidalako

    ResponderEliminar
  7. Niri gustatzen ari zait, amaitzen ari naiz. Hasieran ez nuen oso ondo ulertzen Seleneren edo Joanaren kontua baina oso ondo dagoela dirudi.

    ResponderEliminar
  8. Nik ere amaitu dut, eta orain bigarren aldiz amaitzen ari naiz, eta Arriskupean eta Bihotz nahasiak baino gehiago gustatu zait, nahiz eta, banpiroez izan, izan ere niri ez zaizkit banpiroen historiak asko gustatzen, baina hau asko gustatu zait.
    Norbaitek esan al dit zer gertatzen den azkenean?
    Azkenean banpiroa ez da?
    Azkenean hau ipintzen duelako:

    "Mikelen aurpegi maitagarria eskuetan hartu, ezpainetan musu goxoa eman, eta gero lepoan kosk egin diot."

    Hori zer esan nahi du:

    1- Hori eginda banpiro ja ez dela.
    edo
    2- Banpiro izaten jarraitzen duela eta Mikel aingerua banpiro bihurtzen duela.

    Jone Sagardi Lopategi 2ºB

    ResponderEliminar
  9. Niri asko gustatu zait. Jone nik ulertu dudana hauxe da, Joana pertsona normal batean bihurtu egiten da Mikeli kosk egin diolako.
    LEIRE CUADRADO 2.D

    ResponderEliminar
  10. Nik jada amaitu dut eta azkenean oso polita iruditu zaidan arren, haiseran ez zait bat ere gustatu, ez nuelako ulertzen.

    Bai leire nik zurekin bat nator, gizaki bihurtzen da Mikeli kosk egiten dionean, lehen ziren gainerako banpiroak bezalaxe.

    ResponderEliminar
  11. Amaitu dut bigarren aldiz eta iruzkin hau ikusi baino lehen, jakin dut nire erantzuna, lehen ez nintzelako ondo fijatu, baina, dena den eskerrikasko Leire eta Nagore.

    Jone Sagardi Lopategi 2ºB

    ResponderEliminar
  12. Asko gustatu zait liburua, oso erraza izan da irakurtzeko.

    ResponderEliminar
  13. Niri asko gustatu zait .nahiz eta irakurritako lehen aldian ez oso ondo ulertu ,bigarren aldiz irakurritakoan zalantza guztiak argitu zaizkit orain detalle guztiekin ondo geratzen lagundu dit bigarren aldiz irakurtzeak:adibidezmikelek ganbaratik idazten diola Xjaunari eta ohe bat daukala ordenagailua dagoen gela honetan...

    Ane Zorione

    ResponderEliminar
  14. ni liburu hau bi aldiz irakurri dut eta asko gustatu zait.Hasieran ez dut ondo ulertu Mikelena eta Xjaunarena baina orain bai ulertzen dut.Asko gustatu zait.
    Paula Artetxe

    ResponderEliminar
  15. asko gustatu zait liburua, baina lehenego partea oso liosoa izan da baina generalean asko gustatu zait
    Ander Aelquegui

    ResponderEliminar
  16. Nire ikuspuntutik ondo dago baina batzutan, lenengo orrialdeetan pixka bat nahastu nahiz baina ondo dago.
    Maria 2.B

    ResponderEliminar
  17. oso ondo egon da liburua! :D


    Iker Álvarez 2.D

    ResponderEliminar
  18. Liburua ondo ulertzen da eta nire gustokoa izan da. Film bat izango balitz uste dut arrakasta hadia izango zuela. :D

    Irati Garzón. 2.B

    ResponderEliminar
  19. Niri lehen ez zitzaidan asko gustatzen pixka bat korapilatsua delako baina askenean asko gustatu zait:)

    ResponderEliminar
  20. Niri liburua gustatu zait,baina hasieran askos interesgarriagoa zen.Ospitaletik ospa egiten duenetik liburua amaitzen den arte ez zait ahinbeste gustatu baina nahiko ondo dago liburua.

    Anne Salazar 2.B

    ResponderEliminar
  21. Nire liburua gustatu egin zait. Hamaiera ez zait asko gustatu, nik pentsatzen nuen Mikel eta Selene elkarrekin amaituko zutela. Baina besteagatik oso ondo dago.

    ResponderEliminar
  22. Ni Berdin pentsatzen dut hamaiera ez zait asko gustatu arrasoi berdinagaitik, baina beste aldetik asko gustatu zait.

    ResponderEliminar
  23. ez zait asko guztatu baina buenoooooo

    ResponderEliminar
  24. oso polita izan da




    iker alvarez 2d

    ResponderEliminar
  25. Niri polita iruditu zait baina ez zaidana asko gustatu amaiera izan da...

    ResponderEliminar
  26. agurzane noiz jarriko duzu maitez eta minez ren liburua?¿? Da jakiteko ondo erosi dudan




    Iker Alvarez 2d

    ResponderEliminar
  27. eta hasi nahiz irakurtzen oso polita

    ResponderEliminar
  28. Egia esan, Juncal arrazoi pixka bat du, zeren eta, oso polita da eta interesgarria, baina banpiro guztiak desagertzea... ez da oso ondo geratu.
    Baina orokorrean oso ondo egon da!

    Jone Sagardi Lopategi 2ºB

    ResponderEliminar
  29. ez da guztion kontrakoa eramateko baina niri ez zait asko gustatu
    nik orain ikerrek esan duena esango dut:
    agurtzane noiz garriko duzu maite eta minez liburua ?????? bertan komentatu nahi dut eta jopeeeee

    ResponderEliminar
  30. Liburu hau hasko gustatu zait.




    Thuruken De Gallaga

    ResponderEliminar
  31. nola aspertzen naizen etxea...
    lagunak esango al didazuen zer egin dezakedan bakarrik eta asperturik nagoenean????
    erantzun nahi baduzue

    ResponderEliminar
  32. Liburu hau niri asko gustatu zait, oso dibertigarria iruditu zait eta nire lehengusinari utzi diot berak irakurri ahal dezala.

    Maider Fid 2ºb

    ResponderEliminar
  33. Thuruken gomendio bat emango dizut iruzkina publikatu aurretik irakurri berriro asko "h"-rekin ipini duzulako baina, pertsonak gara eta denok okertzen gara.

    Maider Fid 2ºb

    ResponderEliminar
  34. Kongito, begira zerrenda bat egingo dizut:
    1. Telebista ikusi
    2. Ordenagailuan egon
    3. Irakurri
    4. Zure egongela garbitu.
    5. Musika entzun.
    6. Ikasi.
    7. Etxerako lanak egin...

    gauza asko daude egiteko¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  35. Eta Agurtzane noiz ipiniko duzu Maitez eta Minez blogean?

    ResponderEliminar
  36. Niri liburu hau ez zait asko gustatu nahiz eta azterketan nota ona atera.

    Lydia terron, 2B.

    ResponderEliminar
  37. Euskaraz irakurri ditudan libururik interesgarrienetako bat izan da. Honek dituen istorioak oso ondo daude. Liburu guztietan bezala, amodiozko istorio bat du barne. Vampiria liburu polita eta intergarria da eta merezi du erostea. Gainera, sari bat irabazi du!

    ResponderEliminar
  38. Niri liburu hau asko gustatu zitzaidan, dena daukalako: amodioa, akzioa, beldur momentuak eta abar.

    Asier Vergara 2B

    ResponderEliminar
  39. Nik uste dut liburu hau mutilei gehiago gustatu zaie neskei baino. Niri ez zait asko gustatu, rollo itzela iruditu zait. Asko gustatzen ari zait Nerabeak eta beste munstro batzuk.
    Lydia terron, 2B.

    ResponderEliminar