2012-01-24

KULTUR ASTEA

KULTUR ASTEA laster dator eta baditugu zenbait ospakizun eta lehiaketa parte hartzeko:

- Amodiozko gutunen lehiaketa.
- Kartel Lehiaketa.
- Mozorro desfilea.

Hona hemen AMODIOZKO GUTUNEN EREDU batzuk, sarituak gertatu direnak. Laudioko Instian topatu dugu honakoa:

ZURE BILA

Egunero bakardadean egongo banintz bezala sentitzen nintzen; neu eta nire esku hutsak. Jende ugari zebilen nire albotik, inor ez balego bezala, ni zure bila. Jende artean ibiltzen nintzen zure aurpegia aurkitu nahian, nire bihotza dir-dir batean mantentzen zen. Bat-batean laztan baten leuntasuna sentitzean, arin bueltatu nintzen atzera, arestian zu aurkitu gabe.

“Ez dakit nor zaren, ezta nolakoa zaren ere baina badakit aurkituko zaitudala eta maite izango nauzula nik maite zaitudan bezala.”

Nire ametsetan zure ezpain leunak bilatzen nituen, ukitzen nituen eta nire barnean sentitzen nituen, munduan zu bakarrik bazeunde bezala. Zail egiten zitzaidan errealitatea ametsetatik banatzea, zeu zinelako eta zarelako nire errealitatea baina ametsetan besterik ez zintudan nire alboan.

Urteak pasata, zure ideia oraindik nire barnean neraman, zu noiz aurkituko zintudalako esperantzaz, pozik eta alai, baina hutsik; arbolak udazkenean geratzen diren antzera. Bertan, barneko niarekin hizketan nenbilela, haize zurrunbilo leun batek zure presentziaz ohartu ninduen. Zure aurpegira begira, jakin nuen maite ninduzula.







30 comentarios:

  1. Kaixo Agurtzane!
    Ya amaitu dut gutuna idazten baina gauza bat galdetu nahi nizun
    Gutun hau da lehiaketa batean parte hartzeko edo lan bat bakarrik?
    Muaks

    ResponderEliminar
  2. Agurtzane ostegunan ez nuen eskolara joan, zeren eta, medikua esan duen bezala mereoak eukiko nituela eta horrela zen, "esquince cerbical" bat zen. Klaseko lagun batzuk ezan didate gutun bat idatzi behar nuela eta blogera zartzeko nola egin behar den. Orduan horriko parte bat bakarrik egin behar dut, 3-an ez ba zait eser gertatzen zure mahaian eukiko duzu nire gutuna. Agur.

    ResponderEliminar
  3. Kaixoo!! gutun leiaketa oso ideia ona iruditzen zait baina gauza bat noizko zen eta ze luzerakoa?? Eskerrik asko erantzuteagatik.

    ResponderEliminar
  4. Baina zelako gutuna idatzi dudan!!!!!!
    Gauza da niri ez zaidala asko gustatzen amodiozko gutunak idaztea, baina probatzeagaitik ez da ezer pasatu.
    Hasi nintzenean gutuna idazten ez nekien zer ipini baina gero burura gauza asko etorri zitzaidan. Baina beno, GUTUNA IDATZI DUT!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Agurtzane, biharko faltarik gabe gutuna ekarriko dizut.
    Baina galdera bat kultur asteari buruz, EZ DA EGONGO GASTRONOMIA LEHIAKETARIK?!

    ResponderEliminar
  6. Andrea arrazoia du, ez da egongo gastronomia lehiaketarik? Eta amodiozko gutunen lehiaketa zein kurtsokoek hartzen dute parte?

    ResponderEliminar
  7. Baaaaai!! Egon behar da!!
    Baina zortzi pertsona talde berean egin ahalko lukete?
    Ze bestelaa...
    Eta amodiozko gutuna, uste dut institutu osoa ez?
    Muuuxubaat(;

    ResponderEliminar
  8. Ez dut uste 8 pertsona batera ustea, baina 4 igual bai. Ni bai egotea nahiago dut, pasadan urtean oso ondo pasatu genuen janariarekin ;)
    Instituto osoa? Baina bi edo hiru kategoria desberdin egongo dira ez?
    Geerooaarteee;)

    ResponderEliminar
  9. Baaai!! Suposatzen dut 1 eta 2. maila, 3 eta 4. eta azkenik, 1batx eta 2batx ez?

    ResponderEliminar
  10. Baina ez da egongo Gastronomia azterketarik? (:

    ResponderEliminar
  11. Azteerketaa? Ez da izango lehiakeeta? Bueeno berdin da, baina nik gastronomia lehiaketa nahi nuuen, eta ez kartel lehiaaketa...

    ResponderEliminar
  12. Azterketarik esaten du Emmak jajajjaja, bai egongo da, guri gutxienez klasean Agurtzanek esan digu bai egongo dela, edo hori nik ulertu dut bamos jajaj

    ResponderEliminar
  13. Agurtzane nik esan nahi nizun ea hau nota igotzeko balio duen ?

    ResponderEliminar
  14. Ze ondo, gastronomia lehiaketa dago!! Ostegunean ezta?
    Musubat(;

    ResponderEliminar
  15. Ez da izan hain zaila gutun hau idaztea, beste modu batera espero nuen, eta asko kostatzea era, baina erraza izan da benetan!
    Musubaaat (;

    ResponderEliminar
  16. Irrikaz nago gastronomia lehiaketan parte hartzeko eta ostirala iristeko nire lagunekin mozorratzeko. Bihaar San Valentin jejeje (L)

    ResponderEliminar
  17. Gaur San Valentin eta bakarrik!! jajaja
    Ai ama!
    Bada gogoak dauzkat gastronomia lehiaketa heltzeko, taldeak eginda ditugu eta oso ondo pasatuko dugu benetan!!
    Musuhaaaaandia:)

    ResponderEliminar
  18. Galdera bat, kultur asteko argazkiak blogera igoko dituzte? ajajajaj ni ere bai nago gastromia lehiaketa iritsiko den ordua itsaroten eta mozorratzekoa ere ;)

    ResponderEliminar
  19. Gaaaaur San Valentín da!!!
    Irriketan nago Gastronomia lehiaketan parte hartzeko Osteguneean! (;
    Muuusubatt

    ResponderEliminar
  20. San Valetín eguna daa !Zelako poza Ez? laura galdera batze ordutan mozorrotuko gara ?
    Musu bat guztientzat (:

    ResponderEliminar
  21. Bueno ba azkenean Andonik irabazi du. Zorionak Andoni!! Muxuaak!! Eta ostegunerarte

    ResponderEliminar
  22. Agurtzane jakin nahi nuen ea noiz igoko dituzuen mozorro lehiaketaren argazkiak.

    ResponderEliminar
  23. Nire ustez oberena mozorro desfilea izan da.Oso originalak eta politak izan dira mozorro guztiak.

    ResponderEliminar
  24. Noiz esango dituzte gastroniomia lehiaketaren irabazleak? Ez dut uste postu on bat lortu dugunik baina tira...

    ResponderEliminar
  25. Niri gehien gustatu zitzaidana mozorrotzea izan zen, oso mozorro politak zeuden, baina nire ustez beste pertsona batzuk merezi zuten saria.
    Aguuuuuur;)

    ResponderEliminar
  26. Kultur astea asko gustatu zitzaidan! Bertsolariekin ondo pasatu nuen baina gehien gustatu zitzaidana, gastronomia lehiaketa izan zen.
    ALEX MIQUELEZ NAIZ! 2.C

    ResponderEliminar