2012-02-23

KAIXO LAZTANA

Kaixo laztana:

Galdezka egongo zara zergaitik idazten dizudan amodiozko gutun hau.Horren zergatia ezin dudalako lo egin zure aurpegian pentsatu gabe da.Atzo lokartu nintzenean ezin izan nuen begiak itxi, ixten nituen bakoitzean zure aurpegi polita ikusten nuelako.

Nik dudan amodioa,ikusi duzun izarrik handiena baino handiagoa da.Zure ilea eztia baino horiagoa eta arrosa bat baino politagoa da.Zure ahotsa entzuten dudanean txori baten kanta bat etortzen zait burura.Zure begiak itsasargi bat baino handiagoak, politagoak eta lerdenagoak dira,zure begien kolorea itsasoa baino urdinagoa eta leunagoa da.Zure sudur-harroa hain polita da batzuetan koadro batean jartzeko gogoak ematen dizkidala.

Gure amodioak, naiz eta zu Australian bizi eta ni hemen, ez dauka zailtasunik.Barkamena eskatzen dizut ez dudalako berriro egingo eta espero dut zuk egunen batean ni barkatzea.Ez dakit gutun hau irakurriko baduzu edo irakurtzen baduzu ez didazula erantzungo.Beldur daukat ea ez zaitudan berriro ikusiko.Baina orain gogoratu naiz gatazka izan genuenean gauza bat esan nahi zenidala,bai mutil bati buruzko zerbait.Ez da izango adarrak jartzen dizkidazula,horrela bada pikutara joan zaitezke ez dut zugandik gehiago jakin nahi,hobe duzu antzarrak ferratzera joaten bazara.Oraintxe badakit zergatik joan zinen Australiara,mutil hori Australiarra da, ezta?Zihur nago baietz, ez didazu askorik esan behar Badakit zer egon behar zaren pentsatzen,ea zergatik eduki dudan horrelako humore aldaketa,baina bat-batean gogoratu naiz esan zenidana.Bueno ba jakin dezazu emendik berriro igarotzen bazara ez zaitudala inoiz ere ez ikusi nahi,oraintxe bertan etxeko giltza aldatzera noa eta espero dut ez bururatzea nire eta etxeko atea ikutu ere.Badakizu zer? Ez dut idazten jarraitu nahi,bestela idazten nagoen papera apurtuko nuke.

Zoaz pikutara:Agur


No hay comentarios:

Publicar un comentario