2012-04-02

ADITZ TRINKOAK N-NK

UKAN

ORAIN - sg

ORAIN - pl

LEHEN - sg

LEHEN - pl

NIK

dut

ditut

nuen

nituen

HARK

du

ditu

zuen

zituen

GUK

dugu

ditugu

genuen

genituen

ZUK

duzu

dituzu

zenuen

zenituen

ZUEK

duzue

dituzue

zenuten

zenituzten

HAIEK

dute

dituzte

zuten

zituzten

EDUKI

ORAIN - sg

ORAIN - pl

LEHEN - sg

LEHEN - pl

NIK

daukat

dauzkat

neukan

neuzkan

HARK

dauka

dauzka

zeukan

zeuzkan

GUK

daukagu

dauzkagu

geneukan

geneuzkan

ZUK

daukazu

dauzkazu

zeneukan

zeneuzkan

ZUEK

daukazue

dauzkazue

zeneukaten

zeneuzkaten

HAIEK

daukate

dauzkate

zeukaten

zeuzkaten

EKARRI

ORAIN - sg

ORAIN - pl

LEHEN - sg

LEHEN - pl

NIK

dakart

dakartzat

nekarren

nekartzan

HARK

dakar

dakartza

zekarren

zekartzan

GUK

dakargu

dakartzagu

genekarren

genekartzan

ZUK

dakarzu

dakartzazu

zenekarren

zenekartzan

ZUEK

dakarzue

dakartzazue

zenekarten

zenekartzaten

HAIEK

dakarte

dakartzate

zekarten

zekartzaten

ERAMAN

ORAIN - sg

ORAIN - pl

LEHEN - sg

LEHEN - pl

NIK

daramat

daramatzat

neraman

neramatzan

HARK

darama

daramatza

zeraman

zeramatzan

GUK

daramagu

daramatzagu

generaman

generamatzan

ZUK

daramazu

daramatzazu

zeneraman

zeneramatzan

ZUEK

daramazue

daramatzazue

zeneramaten

zeneramatzaten

HAIEK

daramate

daramatzate

zeramaten

zeramatzaten

JAKIN

ORAIN - sg

ORAIN - pl

LEHEN - sg

LEHEN - pl

NIK

dakit

dakizkit

nekien

nekizkien

HARK

daki

dakizki

zekien

zekizkien

GUK

dakigu

dakizkigu

genekien

genekizkien

ZUK

dakizu

dakizkizu

zenekien

zenekizkien

ZUEK

dakizue

dakizkizue

zenekiten

zenekizkiten

HAIEK

dakite

dakizkite

zekiten

zekizkiten

14 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Hau zertarako da Agurtzane? Ikasi behar da? Es que niri ez didate ezer esan honetaz...

    ResponderEliminar
  3. nire klasean a-n ikasi behar dugu aste santuan eta ostegunean azterketa daukagu!!!

    ResponderEliminar
  4. taula hauek ikasteko dira, baina aditz batzuk zailak dira gogoratzeko beraz, zergaitik azteketa 0 edo 10rrekoa da?

    ResponderEliminar
  5. eta noizko ikasi behar dira Andrea?

    ResponderEliminar
  6. zaila izango da azterketa????
    idatziz edo ahoz izango da???

    ResponderEliminar
  7. Gauza bat: uste dut UKAN taularen bi aditz txarto daudela ipinita; Guk lehen singularra ez ahal da GENUEN? eta Haiek orain plurala ez ahal da DITUZTE? Atzo ikasten nengoela duda hauek hasten hasi nintzen ;( Ea ondo ateratzen zaidan azterketa! Eta Zuriñe! Uste dut azterketa hau idatziz izango dela, lehenengo hiruilabetean egin genuen bezala :)Beno bihar daukat azterketa :( Sorte on!!

    ResponderEliminar
  8. Oso ondo Leire! Nik konturatu nintzen baina nahi nuen pues zuk meritoa jasotzea jajajaja Guk daukagu ostegunean ez? Bai ostegunean, ba ordun Leire zorte on! seguraski oso ondo egingo duzula, beti bezala :)

    ResponderEliminar
  9. Gaur egin dut azterketa, egia esan, ez zait asko kostatu ikastea, nahiz eta ondo egin dudala uste dut!! Ondo ikasi nituen.

    ResponderEliminar
  10. baina azkenean leirek esandakoa ondo ala gaizki dagoo?!!! bihar daukat azterketa!

    ResponderEliminar
  11. Bai Andrea ondo esanda dago

    ResponderEliminar
  12. Nik azterketa agin dut, eta pispas batan ikasi ditut, nire ustez oso erreza izan da, baina lehendik nekizkielako.

    ResponderEliminar
  13. NIk hamar bat aterako dut, hitza bat txarto neukalako baina 5 aldiz kopiatu eta listo:)

    ResponderEliminar
  14. Nik hamar bat atera dut jejeje

    ResponderEliminar