2012-03-29

ZIGARROTXOA AHOZ AHO


Zigarrotxoa ahoz aho (Kazabon, A ; Descle, 2005)


Ipuin honetan Mizelen arazoak kontatzen dira. Mizel 14 urteko mutiko bat da eta arazo asko ditu. Jendea mutikoarengandik oso txarto ari da hitz egiten, eskolan erretzen ikusi dutelako. Mutikoaren lagunak batik bat Alaitz,bere taldera bueltatzeko konbentzitzen ari dira: ¨Etorri gurekin, gurekin hobeto zaude, eta gainera futbolean segituko duzu,¨ esaten diote baina… Lortuko al du futbolean segitzea? Bueltatuko da bere lagunekin? Utziko al dio erretzeari?


(Oarroiabe.blog-etik hartua)

22 comentarios:

  1. Nik irakurtzen hasi naiz eta momentuz asko gustatu zait .

    ResponderEliminar
  2. Bueno laburpena irakurtzean hori oso normala da gura adineko neska-mutilen kasuan baina niretzako Gerrateko ogia askoz interesgarria izango da baina bueno oraindik ez dakit, zeren-eta ez dut ezta liburua erosi

    ResponderEliminar
  3. Nik berriz, oraindik ez dut irakurtzen hasi, aste santuaren bigarren asterako utziko dut.

    ResponderEliminar
  4. Nik, jada liburua erosi dut. Irakurtzeko errasa da, egun batean irakurri dut eta. Nire ustez, istorioa luzeagoa izango balitz hobeagoa izango litzateke.
    Peio Basabe 2 DBH C

    ResponderEliminar
  5. Egun batean irakurri duzu liburua? Joe Peio jaja mare mia! Bueno espero dut mundu guztia ondo pasatzea aste hauetan. ONDO PASA!

    ResponderEliminar
  6. Hasia naiz liburua irakurtzen baina guztia dira elkarrizketak. Nola izango da, ba, azterketa guzti-guztia elkarrizketaz osatuta badago, narraziorik gabe?

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Agurtzane , Verónica eta Ainhoa gara ,gaur liburua erostera joan gara eta esan digute aste bat barru etoriko dela baina ere Corte Ingelesera joan gara eta esan digute deskatalogatuta dagoela .Zer egiten dugu ?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Edo auzoko liburutegi batera joan edo begiratu "La Casa del Libro" (Corte Inglés ondoan edo Elkar liburudendan (Iparragirre/Gran Via). Esango didazue. Ez ahaztu, berehala galderak argitaratuko ditut: "Irakurtzen Laguntzeko". Ondo pasa.

      Eliminar
  8. Agurtzane egon gara Casa del libron eta elkar liburudendan baina ez dakite noiz etorriko den,uste dute ast bat barru . Liburutegi batean begiratu beharko dut .

    ResponderEliminar
  9. kaixo guztioi ya amaituta daukat liburua esta oso ona da asko gustatu zait baina pizka bat txarto amaitzen da ezta? berriro irakurriko dut ea zerbait pasatu zaidan baina uzte dut gaindituta daukala azterketa au. mizel-en bizitza gure adineko norbaiti gertatu al zaio eta horregatik asko gustatu zait ,egia esanez, nik lehenengoan mizel neska bat zela pentsatu nuen baina geroago mutil bat zela konturatu nintzen beno espero dut denok guztukoa izatea agur!!!

    ResponderEliminar
  10. Jo Agurtzane pues ni es dut oraindik ezta erosi, ezta bilatu ezta ezer jajaja baina irakurriko dut ee irakurriko dut jajaja

    ResponderEliminar
  11. Amaitu dut liburua eta asko gustatu zait baina ez ditut oso ondo ulertzen atala amaitzeab agertzen den parrafo hori beltzingoz dagoenaespero dut zerbiterako balio ez izatea eta orain berriz irakurtzen sahiatuko naiz hobeto ulertzeko eta ezaugarrietan nabarmentzeko
    URKO ACHA 2-C DBH

    ResponderEliminar
  12. Herrira joan naizenez liburua hortxe irakurri dut eta orain arte euskeraz irakurri dudan libururik interesgarriena iruditu zait. Ez da oso zaila eta laburra denez ez duzu ia denborarik behar liburua amaitzeko. Liburu onetatik gehien gustatu zaidana dialogoz beterik dagoela izan da. Nola izango da azterketa? Aste Santu ona igaro! :)

    ResponderEliminar
  13. Azken kapituloak falta zaizkit eta oraingoz asko gustatzen zait larunbat honetan ea amaitzen dudan,nik uste dut baietz.

    ResponderEliminar
  14. Azken kapituluak falta zaizkit uste dut bi bakarrik eta gaur bertan amaituko dut liburua.

    ResponderEliminar
  15. NIk amaitua daukat baina Emmak utzi behar izan dit. Leku askotan begiratu ostean ez dagoela esan didate eta. Ez baduzue topatzen eskatu norbaiteri bi ordutan irakurri dezakezu eta! Nire klasean azterketa azteazkenean ez?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bai Andrea azteazkenean :) Baina 2 ordutan? Nik askoz gutxiago iraundu dut liburua irakurtzeko
      Maite zaitut HP

      Eliminar
  16. Ostiralean amaitu nuen liburua eta ez zait asko gustatu.Ea nola den hurrengo liburua,espero dut hau baino hobeagoa.

    ResponderEliminar
  17. Zein izango da hurrengo liburua Agurtzane?

    ResponderEliminar
  18. Hori-Hori zein izando da urrengo liburua???
    Bilatzen edo erosten joateko!!

    ResponderEliminar
  19. liburu ona iruditu zitzaidan, eta bizitza errealean liburuan gertatzen dena gertatzen da, eta batzuk liburu honekin ikasi behar zuten

    ResponderEliminar