2012-03-11

BETIKO!

Kaixo maitea:

Asko maite zaitut horregatik gutun hau idatzi dizut.

Nire bizitzako lehenengo pertsona zara. Zugatik altxatzen naiz egunero umore onarekin. Nire bizitza ez da berdina zu gabe. Beti nago zutaz pentsatzen eta ezin dut zure aurpegia burutik kendu. Ezagutu ginen lehenengo egunetik maitemindu egin naiz zutaz eta inoiz ez naiz zutaz ahaztu. Zu nire bizitzaren onena zara eta ez nintzakete egongo hemen zugandik izan ez balitz MAITE ZAITUDALAKO!!!!

Zure begiak diamanteak bezalakoak dira, oso politak eta nire ustez oso maitagarria zara. Zu nire bihotzaren zati osoa zara. Ni zugatik naiz horrelakoa, bestela ez nintzateke horrelakoa izango. Ez dakit zuk berdin pentsatzen duzun nitaz, baina berdin dit, asko maite zaitudalako. Ikusi ala ez ikusi, ez zaitut ahaztuko. Eta orain ezin naiz bizi zu gabe.

Asko maite zaitut!!!

Musu handi bat.

Betirako!!

1 comentario:

  1. Nik amosdiosko gutuna amaitu dut.
    Nire gustokoa da, baina ez dakit nondik Agurtzaneri bihaldu behar diot bera blogera igotzeko

    ResponderEliminar