2012-03-05

ITXAROTEN

Atzo zurekin facebuken hitz egin nuenean, zu nire alboan egotea nahi nuen eta musu bero bat ematea etorri zidan nire burura. Pentsatzen nuen hori ezinezkoa zela. Egun horretan zinera joateko geratu ginen zubiarten. Momentu horretatik nekien zuk pizkatxo bat maite ninduzula eta ez nuen iñoiz utzi zu maitatzeari, zure abotsa entzuteari ezta, zuri itsaroteari. Urte batzuk itxaroten zure bihotza eta azkenik lortu nuen zure bihotza nirengan ipintzea eta zuk lortu zenituen nire musuak. Gaur- egun geratzen garenean, musuak, sentimenduak eta gehiena, maitasuna bidaltzen diogu elkarri. Orain akordatzen naiz egun horiek hondartzara joaten gineneana eta lio batzuk eduki genituenean, eguzkiak okasoa egiten zuenean eta esaten nizunean maite zintudala zuk nire begira finko begiratzen zenidan eta esan zenidan NIK ZU ERE MAITE ZAITUT.

1 comentario:

  1. onekin 2 bat... oso ondo dago eta... beno hurrengorako eta 3.ebaluaziorako esforzatuko nahiz azko eta euskera aprobatuko dut...

    ResponderEliminar