2012-03-01

BAKARDADEAN SENTITZEN NAIZ

Kaixo maitea.

Astero bakardadean sentitzen naiz;zuri ez dizudalako aurpegia ikusten.Egunero,jende artean joaten naiz zuri bilatzen,baina ez zaitut aurkitzen.Nire bihotzeko alde bat pentsatzen du zuk ez duzula nahi niri ikusi,niri besarkatu, niri musuak eman eta triste ipintzen naiz.Baina nire bihotzeko beste aldea pentsatzen du zuk ere niri zabiltzala bilatzen,nire aurpegia eta nire ezpainak ukitu nahi dituzula eta hori esperantza gehiago ematen dit zuri aurkitzeko.

“Ez dakit nor zaren ezta nola zaren,baina badakit nik maite zaitudala eta zuk niri ere”.

Nahaste-borraste bat daukat buruan,baina nire bihotza sentitzen duena ezin da deskribatu eta sentitzen duena ni maite zaitudala da.Oraindik esperantza daukat zuri aurkitzeko,baina urteak eta urtaroak pasatzen dira eta ez zaitut aurkitzen,baina oraindik daukat zure aurpegia nire ametsetan eta nire buruan.Ikusten dut nola nire bizitza pasatzen doan heinean,ez zaitut nire ondoan.Nik zure ezpainak,zure aurpegi borobila ukitu,zure begiak ikusi eta zure hots leuna entzun nahi ditut.

Nik maite zaitut eta espero dut zuk ere.

2 comentarios:

  1. Asko gustatzen zait, ez dakit norena den baina birritan irakurrita konturatu naiz gutunaren idazkera Rubenen antzerakoa dela, baina berdin da, asko gustatu zait!

    ResponderEliminar
  2. nik uste mutil batena dela. ez dakit idazkeragatik edo.

    ResponderEliminar