2012-03-29

BERANDU, BAINA...

Gaur goizean zutaz pentzatzen eznatu naiz .Egia esanez ezin izan dut lorik egin,ezagutu nizun eguna nire buruan daukat. Ez dakit zergatik ezta nola baina zutaz maitemindu nintzen . Bakero pare bat eta quik silver -ko kamiseta hori bat zeneraman .Orain logelako lehiotik begiratzen hari naiz nola erortzen den euria,eta burura etortzen zait egun horretan gertatu zena .Zuk eta ni teiatu baten gainean etzanda ilargia begiratzen biok bakarrik. Inoiz ez naiz maitemindu horrela inorekin . Baina zuposatzen dut horrela dela bizitza egun batean zoriontzu zara eta bestean kriston mina daukazu bihotzean... baina ezin da ezer egin ez dakit zertarako egin nintzen ilusioak zuri neska politak gustatzen dizute eta ez ni bezalakoak. Egun guztietan ikusten zaitutpatiotik eta min asko egiten dit,lelotuta geratzen naiz begiratzen nola jolasten duzun.Noizbeinka begirada bat botatzen didazueta momentu batean pentsatzen dut maite nauzula baina nori engainatu nai diot ? badakit inoiz ez dela nitaz fijatuko.Ahin itzusia naiz? Bueno egia esanez... Itsusua,tontoa,leloa,lodia... Inoiz izango da nire printzipe urdina badakit egun batean nire aukera euki nuela baina galdu nuen eta ez dakizu nola zentitzen naizen zure urtebetetzean egon nintzen eta atxamar bat arrapatu zenidan ate batekin, izarrak ikusi nituen!!!! baina zuri dena barkatzen dizut . Nik obsesionatuta nengoen ea nor gustatzen zizun eta egun batean ni nintzela ezan zenidan, baina bakarrik pizka bat zen eta horrek denborarekin galdu zen. gero jendez aldatu nuen eta ya inoiz ez gara hitz egiten eta faltan botatzen dizut. Arratzalde horiek zurekin barrezka bromal egiten... egun horiek bueltatzea nahi ditut .Beti gogoan eukiko dizut maite zaitut eta hori ez du inork aldatuko segurtatzen dizut.

3 comentarios:

  1. kaixo agurtxane!! gutun ahu ez zuen egi juditek beste pertzona bat izan zen eta juditi ipini zenion nota eta ez zait ondo iruditzen galdetu juditi ea zer ezaten dizun

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. mesedez kontuan hartu!! ez zuen judit egin zure bigarren mailako neska batek egin zuen baina ez judit.

      Eliminar
  2. Nire ustez, gutun hau oso ondo eginda dagoela, eta asko gustatu zait.
    Bere sentimenduak oso ondo adierazi ditu, eta bere gutuna asko inspiratu dit.

    ResponderEliminar