2012-03-08

ZU NIRE BAITAN

ZU NIRE BAITAN

Betidanik maite izan zautut baina zu ez haurkitzean nire ametsari uko egin izan behar nion. Baina orain zu berriro ikustean ni berriro itxaropentxu altzatzen naiz goizeetan.

Gaur klasean zu begiratzen egon naiz denbora guztian eta ez naiz oso arreta egon klasean. Ezin naiz horrela egon denbora guztian zeren eta ezin dut nire etorkizuna bertan bera utzi baina bestalde ezin dut zu begiratzeari utzi.Ezdakit zer egingo dudan ze zure utsean ez naiz pertsona oso bat erdia baizik. Ez dakit zer egingo nuen zu ez bazeunden baina ez dut hori pentsatu nai ze badakit momentu batean edo bestean gertatuko

dela.

Zu gabe ezin naiteke bizi zu zara nire argia nire bizitzeko amodio bakarrazara eta ezin naiteke zu gabe bizi. Ikusi zintudan egunean ni jakin nuen nire patua zu zinela eta zurekin pasa behar nuela nire bizitza osoa.

Egunero beriratzen nauzu baina nik ez zaitut ikusten begi berberekin nik maite zaitut eta ez zitut inorekin partekatuko.

Baina arazoa da ea zu ni maite naizun eta ez nago prest zure erantzuna jakiteko ze ez ditu espektatiba onak nabaritzen gai onetas azkenean uste dut nik ez zaitudala merezi eta horregatik uste dut maitasunezko gutun hau betiko agur bat bihurtuko dela badakit gure hartean ez dela inoiz ezer egon baina ni unibertsitatera noa eta ez zaitut inoiz berriro ikusiko. Pena da gure hartean ez dela ezer sortu oso polita izan al zelako.

Bueno eta onekin agur esan nahi dizut eta beti gogoan izango eta zaitudala inoiz ahaztuko ze nire barnean dakit egunen batean elkartuko garela eta oso polita izan go dela baina ordurarte agur.

Xiker Beas Lanz

DBH 2.C

Sanadrian

No hay comentarios:

Publicar un comentario