2012-03-11

BEGI MARROIAK

Begi marroiak

Gaur berriro ikusi zaitut , baina ez ditut ikusi zure begi marroiak.Begiratzen eta begiratzen egon nais baina ezin izan dut.Gaur ezin izango dut zure ezpaion leunekin eta zure begi marroiekin amets egin. Oraindik ez dizut nire sentimenduak esan eta ezin dut egin .Bakarrik zure begiak ikustean ... eta nire hankak dardarka ibiltzen dira.


Gaur elurra dabil eta lehiora begiratu dut , zutaz gogoratu naiz eta nire bihotza dir-dir batean mantentzen zen .Ez zaitut oso ondo ezagutzen baina nik dakit maite zaitudala eta horrela egongo naiz nire azken etenaldia hartu arte.


Orduak pasa eta elurra oraindik ari du eta patioan zutaz pentsatzen. Nire lagunek ezin dute ulertu zer sentitzen dut baina, zuk irribarre bat eginez nik zeruan nagoela sentitzen dut.

Azkenean , zure begi marroaik ikusi ditut , niri begira daude eta irribarre bat bidali diet . Etorri zara eta ... esnatu naiz. Bakarrik amets bat zen , baina zurekin nengoen.

3 comentarios:

  1. oso polita da eta badirudi idatzi duena oso maiteminduta dagoela

    ResponderEliminar
  2. Horren ondo idazteko maitemindua egon behar da.


    Jon Serna 2.B-DBH

    ResponderEliminar
  3. Oso gutun polita eta dotorea da.
    Idatzi duena, historiako mutil hori asko gustatzen zaiola dirudi.

    ResponderEliminar