2012-09-27

KOKITOAK

Kokitoak:

  1. Osagaiak:
  • Koko birrinduta Vahine           125g
  • Azukrea                               125g
  • Arrautza                                1
     2.  Nola egin:
  • Lehenengoz, 3 osagaiak molde batean mugitu homogeneoa izan arte.
  • Ondoren,all bal zati handi batean kokito formekin, hau da, biribila,ipini.
  • All bal zati hori laberako plaka batean egon behar da.
  • Labea 200 gradutara berotu eta kokitoak sartu.
  • 7 minutu eta gero, labetik atera eta all baletik kendu.
    3.   Gomendioak:
  • All bal-ean gurina pizka bat ipini gero kokitoak ondo kentzeko
  • Kokitoen artean distantzia utzi,haien artean ez itsasteko.
  • Kokitoan labean daudenean bijilatu, momentu onean kentzeko.

Espero dut gustatzea,
                              Aitor Perez 2 dbh c

9 comentarios:

  1. ematen du oso goxoa dagoela nik igual egiten dut

    ResponderEliminar
  2. bueno ona,ona para 'tirar coetes' ez daude normal daude jaja

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. pinta hona dauka,baina ez dut gustoko kokitoak, zentitzen dut aitor

    ResponderEliminar
  5. jon alonso 2dbhc

    kaixo,
    nik irakurri ostean etxean frogatu dut eta oso oso gozo dago!!
    Eskerrik asko AITOR...

    ResponderEliminar
  6. oso ondo aitor ia denbora ba daukazun eta ekartzen dizkiguzu ajajajaaj

    ResponderEliminar
  7. oso onak atera zaizkit eskerrik asko aitor

    ResponderEliminar
  8. nik igual egiten dut asteburu honetan! ea nola ateratzen zaidan!jajaoso erraza iruditzen zait errezeta hau eta!

    ResponderEliminar