2012-09-17

URTEGI MISTERIOTSUA

Mikeli, Iker anaia urtegian ito zitzaionetik, etxeko txakurrak itotako anaiaren izenean hitz egiten dio. Baina mutikoari inork ez dio sinesten hildako anaiak txakurraren bidez hitz egiten dionik. Mikel, horregatik, helduekin beti haserre biziko da. Zorionez, gizon bat azalduko da mutikoaren bizitzan, sinetsi egingo diona: Paxkual, Mikelen etxera bizitzera etorri den aitona berria. Sinesteaz gain, urtegiko misterioa argitzen lagunduko dio aitona honek mutikoari.

Idazlea:MIKEL ARANA
Argitaletxea: IBAIZABAL

14 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Irakurtzen hazi naiz eta oso ondo dago .

    ResponderEliminar
  3. liburu au 6.mailan irakurri nuen eta gustatu zitzaidan denok irakurtzea ezpero dut oso polita delako.

    ResponderEliminar
  4. Yaizaaaa , baii oso ondo dagooo eta gainera engantzatzen zaizuuu . muxu bat .

    ResponderEliminar
  5. nik liburu hau irakurri nuen eta asko gustatu zitzaidan eta yaizarekin nago oso polita dela

    ResponderEliminar
  6. nik hasi naiz irakurtzen liburua eta laugarren kapitulik noa. irakurri dudan parteraino oso ondo dago nire ustez espero dut ondo amaitzea liburua. :)

    ResponderEliminar
  7. Nik atzo hasi nintzen irakurtzen eta oso interesgarria iruditu zitzaidan liburua.

    ResponderEliminar
  8. Ni atzo hasi nintzen irakurtzen eta 3. kapitulotik noa. Oso interesgarria eta polita iruditzen zait liburua.
    Iker Valdelvira 2.B

    ResponderEliminar
  9. Ni gaur hasi naiz irakurtzen liburua eta oso interesgarria dagoela iruditzen zait
    Laura Zabala 2A

    ResponderEliminar
  10. Ni bukatu dut liburua eta oso interesgarria iruditu zait

    ResponderEliminar
  11. Liburua interesgarria da ,ere,oso ondo azaltzen du gertaerak ,deskribapenak...Oso ondo dago.

    ResponderEliminar
  12. Ni amaitu dut irakurtzen liburua. Polita eta interesgarria iruditu zait.

    ResponderEliminar
  13. Jon Alono 2.C
    Nik amaitu dut liburua irakurtzen eta interesgarria eta intrigantea iruditu zait. Oso gustora irakurri dut. Animatzen zaituzten irakurtzera.

    ResponderEliminar
  14. Niri liburua oso misteriotsua iruditu zait,irakurtzen hasi orduko,ba,gertaerak kontatzen dizu,eta gehiago irakurtzeko animatzn dizu,intriga sortzen zaizulako.Nire ustez,oso ondo egon da eta gustora irakurri dut.Animatu irakurtzera!

    ResponderEliminar