2012-11-28


"Zigarrotxoa ahoz aho" (Kazabon, A ; Desclée, 2005)

Ipuin honetan Mizelen arazoak kontatzen dira. Mizel 14 urteko mutiko bat da eta arazo asko ditu. Jendea mutikoarengandik oso txarto ari da hitz egiten, eskolan erretzen ikusi dutelako. Mutikoaren lagunak batik bat Alaitz,bere taldera bueltatzeko konbentzitzen ari dira: ¨Etorri gurekin, gurekin hobeto zaude, eta gainera futbolean segituko duzu,¨ esaten diote baina… Lortuko al du futbolean segitzea? Bueltatuko da bere lagunekin? Utziko al dio erretzeari?

(Oarroiabe.blog-etik hartua)

Azterketa eguna: Abenduak 17

9 comentarios:

  1. hau da gure liburua ? esan didate orain ez dagoela en ventas eta galdetu dut 3-garren mailan ia daukaten eta guztiok esan didate ez daukatela eta ez dakit zer egingo dudan.

    ResponderEliminar
  2. Ni laugarren mailako lagun bati eskatuko diot, niri usteko eta irakurtzeko.

    ResponderEliminar
  3. Ba nik elkarren erosi dut ,liburua hasi naiz irakurtzen eta moentuz interesgarria da.

    ResponderEliminar
  4. nik liburua eskatu du eta hurrengo astean ekarriko didate

    ResponderEliminar
  5. nik liburua badaukat baina oraindik ez dut hasi, ea arratsalde honetan hasten badut

    ResponderEliminar
  6. Pasaden egunean hasi nintzen liburua irakurtzen eta itzura ona dauka, irakurri dudana harte gustatu egin zait.
    Irati 2.C

    ResponderEliminar
  7. niri ya ekarri didate liburua, eta asi egin dut irakurtzen

    ResponderEliminar
  8. Liburua irakurtzen hasi naiz , eta oso erreza da liburua .

    ResponderEliminar
  9. Ni aurreko astean bukatu nuen, eta ondo dago, zerbait hobetu ahal da, baina ondo dago, niri gustatu zait.

    ResponderEliminar