2013-05-09


Lehiaketak Rafael Mikoletaren izena darama, lehen euskal gramatikaren egilearen omenez, eta 1989tik egiten da, euskararen ezagutza bultzatzeko eta gazteak euskal literatura lantzera animatzeko asmoz.
Bilbon, 2013ko maiatzaren 16an, Bilboko Alkateak, Iñaki Azkunak, banatuko ditu Rafael Mikoleta Ipuin Lehiaketaren XXIV. edizioko sariak, Udaleko Arabiar Aretoan. Lehiaketa horretan lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleek hartu dute parte.
Oinarrietan lau kategoria ezarri dira: A)Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailak; B) Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailak; C)DBHko 1. eta 2. mailak; eta D) DBHko 3. eta 4. mailak.
Aurtengo edizioan gure ikastetxeko DBH 2Ako Laura Zabala, eta 2Bko Guillermo del Pozo eta Cecilia Fernandez saridunak dira. Hori horrela, sari banaketa ekitaldira joango dira bere familiak lagunduta. Zorionak!!!

12 comentarios:

  1. zorionak eman nahi diet guillermori, laurari eta ceciliari berain lana sarituta geratu delako eta beraien ipuinak ekaragarri politak direla dakidanez irakurtzeko irrikan nago!!!! :))
    ZORIONAK!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Zorionak Guillermo, Cecilia eta Laura. Ondo pasa sarien banaketan udaletxean. Ipuinak erakutsi behar dizkidazue, ez ahaztu!!!

    ResponderEliminar
  3. Zorionak hiruroi.Gillermok ez du izan nahi zertaz doan bere ipuina,baina jakingo dut.jejeje.Ezin ahalko zen 3 ipuinak blogera igo?oso interesgarri eta ondo egongo zen.Zorionak,berriro.

    ResponderEliminar
  4. Barkatu,baina lehengo komentario bat errore bat izan dut(Autotraduktzaile madarikatua).Esan nahi nuena gillermo ez didala esan zertaz egin duen.I'm sorry.

    ResponderEliminar
  5. Guillermo, Laura eta Cecilia zorioak¡ nik irakurri nuen Laura Zabalaren liburua eta oso ondo zegoen, merezi zuen irabaztea. Guillermo eta Ceciliena ez ditut irakurri baina seguru nago Laura bezain ondo ego dutela. Ondo pasatu¡.

    ResponderEliminar
  6. Zoorioonaak!!!! Hirurak ipuin oso oso politak egin dituzue eta espero dut oso ondo pasatzea ekitaldi horretan. Musu handi bat hiruroi!

    ResponderEliminar
  7. Zoriionak hirurei!! Laura, Guillermo eta Cecilia ;) ez dut zuen ipuinak irakurri baina espero dut irakurtzea. Ondo pasa ekitaldian.

    ResponderEliminar
  8. Zooriioonaak hiruroi!!!!
    Espero dut ondo pasatzea sarien banaketan eta ea ikusten duzuen Iñaki alkatea.
    Aitorrekin konforme nago,haien ipuinak blogera igo al dira denok irakurtzeko.
    Ondo pasa ekitaldian :)

    ResponderEliminar
  9. Zorionakkk hirurei!! Laura, Guillermo eta Ceciliari.
    Espero dut oso ondo pasatzea ekitaldi horretan merezi duzuelako. Zuen liburuak irabazleak izatea espero dut.

    ResponderEliminar
  10. Eskerrik asko guztiei!!!
    Nik ez dut irakurri Guillermo eta Ceciliaren liburua baina espero dut laster irakurtzea.

    ResponderEliminar
  11. Zorionak hirurei!Ceciliarengandik espero nuen baina Guillermorengandik bueno sinmas eta Laurarengandik ez dakit ez dakidalako zelan idazten duen baina irabazteko pentsatzen dut oso ondo. Ba hori zorionak hirurei merezi duzue muxux.

    ResponderEliminar
  12. komentario asko daude zorionak esaten eta horrexegatik ez nuen nahi pertsona bakarra izatea ez dizuena zoriondu, hori dela eta... ZORIONAK HIRUROI!! san adrian institutuko norbaitek irabaztea espero nuen eta horrexegatik oso arro nago zuek izateagatik! hirurak irabaztea espero dut baina horrela ez bada... berdin da, bakarrik horra ailegatzea oso opari handia delako eta oso arro egon behar zarete zeukein. oraindik ez ditut irakurri ipuin bat ere ez baina honenak zaretela seguru nago!

    ResponderEliminar