2012-05-04

VAMPIRIA, Aitor Arana

  • Egilea: AITOR ARANA
  • ISBN: 978-84-9855-145-7
  • EAN: 9788498551457
  • Argitaletxea: IKASMIÑA / SM
  • Hizkuntza: Euskara
  • Edizio urtea: 2010 
  •  Banpirozaleei eskainitako liburua.
    Mendebaldeko Europan gaude, nonbaiteko ospitale psikiatriko batean. Han sartu dute Selene, bere burua banpirotzat jotzen duen neska gaztea. Selene ez da ezertaz oroitzen, ez nor den, ez zer lanbide zuen, ez nongoa den, baina banpiroa dela sentitzen du; hori oso garbi dauka, egun argitan inongo arazorik gabe ibil daitekeen arren. Baina azkenaldian euria ari du barra-barra, beti lainotuta dago, eta Selenek badaki eguzkia indartsu jotzen hasten denean arazoak izango dituela. Horregatik, egun hori iritsi aurretik, bere buruaz gehiago jakin beharra dauka. Eta horretarako, arkatza eta agenda bat eman dizkio Mikelek, erizain edo "erozain" ilegorri misteriotsuak.
    Bitartean, kanpoan, Anna inspektorea hainbat neska gazteren hilketak ari da ikertzen...
                                                                                                             

102 comentarios:

  1. Bueno pues azken liburua ya! Ba espero dut liburu honek ona izatea jajajaj Ikusi dudanez jende asko esan dute liburu hau irakutzeko asique! jeje

    ResponderEliminar
  2. Hau asko gustatu zait, misterioa akzioa...Honelako liburu gehiago irakurri behar.

    ResponderEliminar
  3. Nik oraindik ez dut erosi liburua ,baina erosi bezain pronto hasiko naiz irakurtzen,interes handia daukat.

    ResponderEliminar
  4. Uste dut liburu haunire gustokoa izango dela:) Gaur bertan erosiko dut! Ze egunean izango da azterketa?

    ResponderEliminar
  5. Nik gaur erosiko dut ahal badut espero dut nire gustokoa izan dadin
    PEIO BASABE 2 DBH C

    ResponderEliminar
  6. Nik biar hartuko dut liburutegitik zeren eta gaur ezin izan naiz joan. Ea gustatzen zaidan.
    Xiker Beas Lanz DBH 2C

    ResponderEliminar
  7. nik bihar hartzea espero dut ea hau aurrekoa baino gehiau gustatzen zaidan agutzanek proposatu digu guk galderak egiteko lau erantzunekin baina bakrrik bat zuzena izatea eta guztiok parte hartzen badugu handik aterako ditu azterketako galderak amaitzeko erantzun zuzena agurtzaneri bidali beharko diogu besteek ikusi ahhal izateko eta ia ahazten zait baina erantzuna agertzen den orrialdea jarri behar dugu
    zorte on guztioi!!

    ResponderEliminar
  8. Gaur erosi dut liburua! Oso polita dirudi, nire gustukoa, misterioskoa. Espero dut ere zuen gustukoa izatea. Zorte on guztioi! ;)

    ResponderEliminar
  9. Gaur erosi dut, baina noiz izango da azterketaa?

    ResponderEliminar
  10. Andrea zenbat kostatzen du liburua?

    ResponderEliminar
  11. Norbaitek ba al daki zergaitik agerzen den izen bat kapitulu baten hasieran?

    PEIO BASABE 2DBH C

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Izen horrek esaten du noren perspektibatik kontatzen den kapitulua.

      Eliminar
  12. ni oraindik es naiz hasi bina oso interesantea dirudi ;)

    ResponderEliminar
  13. A ze nolako pinta daukan liburuak! erosi berria daukat eta berehala engantxatu egin naiz XD XD

    ResponderEliminar
  14. norbaitek ba al daki noiz izango den azterketa?

    ResponderEliminar
  15. Ekaineko notak bezain ikaragarria, ez da liburu txarra izango.

    ResponderEliminar
  16. Jo ba nik oraindik ez dut ezta erosi ere jajaja baina bueno oraindik denbora daukagu ezta?

    ResponderEliminar
  17. Nik liburua erosita daukat eta hasi naiz irakurtzen.Oso interesgarria da

    ResponderEliminar
  18. Peiorekin bat natoor, erantzun ea norbaitek dakien zaergaitik ateratzen den izen bat kapitulo bakoitzaren hasieran mesedez :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Andrea:) Nik uste dut norberak eukitzen duen historioa delako dela;)

      Eliminar
    2. Andrea nik uste dut hori agertzen dela bakoitzaren eguneroko bat bezalakoa delako

      Eliminar
  19. nahiago dut gerrateko ogia edo zigarrotxoa ahoz aho liburuak vapiriak ez zaizkit batere guztatzen...:(

    ResponderEliminar
  20. Horra doa nik prestatutako galdera bat:

    Noiz desagertu ziren mundu osoko banpiro guzti-guztiak, salbuespenik gabe?

    a) Tankeen bonbardaketa zela-eta eguzki-argiak jo zienean.
    b) Joanak Mikeli koska egiten dionean.
    c) Valatek X jaunaren odola edaten duenean.
    d) Selenestarrek aingeruei koska egiten dietenean.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. amaitu duzu iburo guzti-guztia irakurtzen Andoni? ni hasia dut baina es nau engantzatu oraidik ea urrengo kapituluak interesgarriagoak egiten zaizkidan:)

      Eliminar
    2. kaixo andoni! nire erantzuna hauxe da:

      b) joanak mikeli kosk egitean

      Eliminar
    3. nik ere uste dut B erantzuna dela ;D

      Eliminar
    4. bai B erantzuna dela uste dut nik ;)

      Eliminar
    5. Nik guztiok esaten duten bezala B dela uste dut :)

      Eliminar
  21. Dakizue zenbat balio duen liburua?

    ResponderEliminar
  22. Ni jarraitzen dut irakurtzen baina,ez zait asko geratzen, uste dut bakarrik 20 orri.Bihar amaituko dut liburua.

    ResponderEliminar
  23. kaixo denoi, hau da nire galdera:
    zein bi herrialdek lagundu zioten annari selenen sartzen?

    A)Errusia eta Errumania
    B)Errumania eta Hungaria
    C)Hungaria eta Transilvania

    Erantzun! XD

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. erantzuna zein den ez nago seguru, baina esan nahi nuena 4 erantzun egon behar direla da.

      Eliminar
    2. Puff.. Galedera hau, buruz ez dakit, baina beharbada liburuan begiratuko dut!

      Eliminar
    3. penalva!!
      nik uste dut B dela uste dut asmatu dudala baina zuk ziurtatzea gustatuko litzaidake

      Eliminar
    4. Ba egia esanez galdera hau oso zaila da, nik uste dut A dela baina ez nago ziur ;S

      Eliminar
    5. Transilvania ez da herrialde bat...

      Eliminar
  24. Ni amaitu nuen liburua igandean eta beno ez zait asko gustatu,baina irakurri behar.Espero dut hurrengo urteko liburuak hobeto izateak.

    ResponderEliminar
  25. Nik liburua ia amaitu dut eta beno polita da baina ezin daiteke esan nik irakurri ditudan oberenarikoa izan dela baina etxerako lanak direnez irakurri behar.

    ResponderEliminar
  26. Ea, hau da galdera:
    .Sei animali ziren hildako nesken alboan aurkitu zituztenak, lau galdera onetan bakar bat ondo dago, aurkitu ezazu!

    A-Sugea, saguzarra, armiarma,saia, zapelatza eta akerra.

    B-Armiarma, akerra, zapelatza, oiloa,txoria eta dordoka.

    C-Sugea, armiarma, saguzarra, zapelatza,saia eta izaina.

    D- Izaina, ahuntza, saguzarra, saila, ardia eta txoria

    ZAILA IRUDITZEN BAZAIZUE EZAIDAZUE MESEDEZ!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Maitane!
      Nik uste dut A dela erantzuna:)
      Agur.

      Eliminar
    2. Nik ere uste dut A dela erantzun zuzena baina kostatu egin zait.

      Eliminar
    3. jajajaja nik ere jarriko nuen galdera hau :)
      nire ustez A erantzuna da!

      Eliminar
    4. nire ustez c da erantzuna
      Peio Basabe

      Eliminar
    5. nik ere uste dut C dela erantzuna ez baitago akerrik
      beno baina hori jakiteko era bakarra liburua da!!

      Eliminar
    6. Nire erantzuna C da!!

      Eliminar
  27. Kaixo guztioi:) Amaitu dut irakurtzen eta galdera batzuk dakartzat ;)
    Hauek dira:
    1- Zergatik ezin zuen Selene idatzi orain arte?
    a- Ez zekielako idazten.
    b- Ez zuelako denbora.
    c- Ez ziotelako eman ezer idazteko.
    d- Ez zeukalako gogorik idazteko

    2- Nortzuk hil dituzte aurkitutako neskak?
    a- Anna.
    b- Valaten laguntzaileak.
    c- Selene.
    d- Valat.

    3- Nortzuk ezin dute ikusi Mikel?
    a- Gizakiok.
    b- Bampiroak.
    c- Aingeruak.
    d- Txakurrak.

    4- Zein da Seleneren benetako izena?
    a- Lorena.
    b- Haizea.
    c- Joana.
    d- Anna.

    5- Zer gertatu zaio Seleneri ilargia ikustean?
    a- Bi letagin zorrotz atera zaizkiola.
    b- Otxoa bihurtu zela.
    c- Ez zaio ezer gertatu.
    d- Zorabiatu egin dela.

    6- Anna noren bulegoan sartu zen Joanaren galderak egiteko?
    a- Paskualen bulegoan.
    b- Jonen bulegoan.
    c- Ota jaunaren bulegoan.
    d- Valt-en bulegoan.

    7- Zer egiten du Joanak mutil txikiarekin azkenean?
    a- Kosk egiten dio.
    b- Jotzen du.
    c- Zaindu egiten du.
    d- Ez da berarengana joaten.


    8- Non dago izkutatuta joana?
    a- Jantoki batean.
    b- Hildoi batean.
    c- Mikelen etxean.
    d- Zubi baten gainean.

    9- Zergatik pentsatzen du Valat Nikolasek oraindik ez diola eman neska?
    a- Ez diolako kasurik egiten.
    b- Orain aingerua delako.
    c- Munduko bampiro boteretsuena izan nahi zuelako, Joanaren ahalmena bereganatzen.
    d-Maitemindu egin delako.

    10- Nola hil zuen Valat Nikolas?
    a- Goilara batekin.
    b- Igerileku batera botazten.
    c- Labana batekin.
    d- Bihotza kentzen.

    11- Non aurkitu zuen Anna Selenera joateko informazioa?
    a- Kobazulo batean.
    b- Joanaren egunerokoan.
    c- Paskualen liburu batean.
    d- Telebistan.

    12- Zer egingo dute Joana eta Valat haien odolarekin?
    a- Biak elkartuko dituzte, horrela egunez egon ahal direlako kalean.
    b- Edango dute, horrela hiltzeko.
    c- Ez dute ezer egingo haien odolarekin.
    d- Odolostea prestatzeko erabiliko dute.

    13- Nor da X jauna?
    a- Gizaki bat.
    b- Banpiro bat.
    c- Aingeru normal bat.
    d- Goiaingerua.

    14- Nortzuk dira asexualak?
    a- Banpiroak.
    b- Aingeruak.
    c- Anna eta Mikel.
    d- Anna eta Joana.

    15- Zertzuk agertu dira Selenen?
    a- Tankeak.
    b- Untxiak.
    c- Janaria.
    d- Arratoiak.

    16- Nora joan ziren X jauna eta Mikel aingeruak selendarren aurka zeudenean?
    a- Kebab bat jatera.
    b- Zoroetxera.
    c- Paskualen tabernara.
    d- Valat eta Joana zeuden tokira.

    17- Zer gertatu zitzaien selendar guztiei aingeruei kosk egitean?
    a- Zorabiatu egin direla.
    b- Banpiroak izatera utzi dutela.
    c- Gosea euki dutela.
    d- Hil direla.

    18- Nork sendatu zuen Joana?
    a- Anna.
    b- Valat.
    c- Pedro.
    d- Mikel.

    19- Noiztik zekiten aingeruek bampiroak sendatu ahal zituztela?
    a- Betidanik.
    b- Orain dela gutxi.
    c- Selene agertu zenean.
    d- Pedro agertu zenean.

    20- Zer gertatu da liburuaren amaieran?
    a- Joana kosk egin dio Mikeli eta gero musua eman dio.
    b- Joanak musua eman dio Mikeli eta gero kosk egin dio.
    c- Joana hil egin dela.
    d- Mikel hil egin dela.



    Ezin izan ditut lehenago eskegi ez zebilelako internet :S
    Agur=)

    Leire Pérez 2.A

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 1- c
      2- b
      3- a
      4- c
      5- (ez nago zihur)
      6- c
      hemendik aurrera ez dut irakurri beste egun baten erantzungo dut ;D

      Eliminar
    2. erantzunekin jarraituko dut:
      7- a
      8- b
      9- c
      10- d
      11- c
      12- a
      13- d
      14- b
      15- a
      16- d
      17- b
      18- d
      19- a
      20- b
      uste dut denak ondo daudela :)

      Eliminar
    3. leiree
      zelako lana egin duzun ai ama.. jaja
      beno hori ondo dago eta nire erantzunak hurrengoak dira:
      1-c 2-b 2-a 4-c 5-a 6-c 7-a 8-ez dakit beste erantzun bat ez badidazue ematen laurari egin diodala kasu lehen aldiz nire bizitzan jaja 9-c 10-d 11-c 12-a 13-d 14-b 15-a 16-d 17-b 18-d 19-a 20-b

      Eliminar
    4. 1-c
      2-b
      3-a
      4-c
      5-b
      6-c
      7-a
      8-b
      9-c
      10-d
      11-c
      12-a
      13-d
      14-b
      15-a
      16-d (Kebab batera? ajajaja)
      17-b
      18-d
      19-a
      20-b
      Oso lan ona egin duzu Leire! ZORIONAK! jejeje
      Erantzun baten bat txarto badaukat esaidazue mesedez ;)

      Eliminar
  28. leire oso ondo egin duzu lan baina esan ahal didazu zein den 5. galderako erantzuna?? musu bat preciosa

    ResponderEliminar
  29. Agurtzane azterketa erreza mesedez,ia amaitu egin dut baina hasieran ez dut oso ondo ulertu.

    ResponderEliminar
  30. leire oso ondo egin duzu lana baina nik pentsatzen dut zuriñe bezala gero zuk erantzunak ipintzea ideia ona izango litzatekeela
    mesedez ipini

    ResponderEliminar
  31. Agurtzane, beste liburu bat egongo da irakurtzeko?

    ResponderEliminar
  32. Gaur hasi naiz liburua irakurtzen jaja eta egia esanez ez dut oso ondo ulertzen, pizka nahastea da niretzako baina bueno...
    Eta Leire ez, ez da egongo beste liburu bat :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eskerrik asko Yasmina:) Liburua hasieran piska bat arraroa da baina historioa berehala arrapatzen zaitu.

      Eliminar
    2. Niri be gertatu zait berdina eta batzuetan pizka bat korapilatzen nintzen, baina uste dut istorioa harrapatu dudala jajaja

      Eliminar
  33. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  34. jooe leire bakarrik zure galderekin azterketa osoa egin ahal dugu ;D

    ResponderEliminar
  35. Agurtzane hau da nire galdera:

    Zer zeukan Joana lepoan poliziek bere gorputza auritu zutenean?

    A saguzarra
    B armiarma
    C sugea
    D izaina

    ResponderEliminar
  36. Nira galdera hau da
    Zertaz doa liburua? jajaj ez, ez jajaj
    Hau bai dela:
    Zenbat neska hil zituzten?
    A 3
    B 4
    C 9
    D 6

    Zer animaliak aurkitu zituzten?

    Eskerrik asko ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Uste dut D dela erantzuna baina ez nago oso ziur, azkenean Valat esaten diolako Nikolasi hil behar ziren neska baino gehiago hil dituela :S

      Eliminar
  37. Nire galdera hau da:
    Zergaitik ez zen Joana gizakia bihurtu Valat bihurtu zenean?
    a- Banpiro txikiena zelako.
    b- Bera ez zelako bihurtu zuena.
    c- Joana beti genetika berezikoa izan zelako.
    d- Elkarrekin ez zeudelako.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. laura ateca andereñoa nik uste dut zure gallderaren erantzuna c hirugarrena dela hau da c ;)

      Eliminar
    2. Genio, nire erantzuna C da jajajja

      Eliminar
  38. Nik gaur ia amaitu dut bigarren aldiz irakurtzen eta orain hobeto enteratu naiz liburuataz eta nire ustes uste dut ondo egingo dudala azterketa. Geroago ipintzen dut galdera.

    ResponderEliminar
  39. Orain bukatu dut liburua irakurtzen 3.aldiz eta iruzkinak begiratu ondoren askoz hobeto ulertu dut.Hala ere ez zait asko gustatu liburuaren antolamendua.

    ResponderEliminar
  40. Hau da nire galdera:
    Ze koloretakoa zen X jauna?
    a)Beltza
    b)Zuria
    c)Horia
    d)Urdina

    ResponderEliminar
  41. Orain inspiratua sentitu naiz bain ez dut uste azterketan aterako denik baina ahal ere ipiniko dut:
    Zein zen Joanak ikusten zuen aingeruaren izena?
    a)Mikel
    b)Juan
    c)Ander
    d)Pepito

    ResponderEliminar
  42. Maider! Berdin seguru zuk oso ondo egingo duzula, beti bezala :P jajajaj

    ResponderEliminar
  43. Niri ez zait asko gustatu liburua, hobe ziren besteak baina interesgarria dago nor baiteri gustatu ahal zaio?

    ResponderEliminar
  44. liburu hau (vampiria) gustatu zait, honelako liburuak gustatzen zaizkit, baina, nire ustez oso txarto amitzen da. Ez da nire gustuko finala, baina, orokorrean nire gustuko liburua da.

    ResponderEliminar
  45. Zelan azterketa? Espero dut guztiok nota onak ateratzea! jeje Bueno pues azken liburua ya! YUHUU!!

    ResponderEliminar
  46. Ni Erlantzekin nago, ez zait batere gustatu amaiera... Baina liburua ondo dago! :)

    ResponderEliminar
  47. jajaja ba niri asko gustatu zait eta gainera hamar bat atera dut :)

    ResponderEliminar
  48. Niri asko gustatu eta oso interesgarria iruditu zait.Horrelako liburuak asko gustatzen zaizkit.Gainera 9 bat atera duut¡

    ResponderEliminar
  49. Bakarrik 2 aste ya! Eta gainera azterketaz beterik! :S

    ResponderEliminar
  50. liburu hau, niretzat, pixka bat lio izan da, izen asko daudelako, gertakari ezberdin asko, eta leku ugari ateratzen dira, gaienra batzutan, ametsetan gertatzen dira gauzak eta hori liatzen du, baina azkenean irakurri ondoren oso ona dela segurtatzen dut

    ResponderEliminar