2012-05-12

MIKOLETA SARI BANAKETA 2012



Bilbon, 2012ko maiatzaren 7an, Bilboko Alkateak, Iñaki Azkunak, banatuko zituen Rafael Mikoleta Ipuin LehiaketarenXXIV. edizioko sariak, Udaleko Arabiar Aretoan.
Aurtengo edizioan gure ikastetxeko DBH 2Ako Zuriñe Gonzalez sariduna izanik, Zuriñeren familia, Belén, Agurtzane eta Zuriñe bera abiatu ginen udaletxera sariaren bila. Oso ekitaldi polita izan zen eta ederto pasatu genuen, Zuriñe urduri baino urduriago egon arren.
Zuriñe, ondo legoke horri buruzko zerbait zeuk idaztea. Anima zaitez, ondo egiten duzu eta!

13 comentarios:

  1. Jo Zuriñe ZORIONAK! Merezi duzu eta, eta seguru nago gauzak idazten jarraituko duzula jejeje Bueno zoriontzen naiz zuek ondo pasatzea! Zuriñe maite zaitut!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Zuriñe zorionak!Oso dotore zeunden guztiak!

    ResponderEliminar
  4. Sara,Andrea eskerrik asko denagatik!
    Yasmina guapa! berdin! maite zaitut
    bai oso ondo pasa genuen, gende asko zeuden eta gero fruitu lehorrak eta edariak hartu genituen, eta gainera lekua oso polita da!

    ResponderEliminar
  5. Baaai nire osaba-izebek han eskondu ziren eta benetan ederre da lekua:) ikusgarriena nire ustes teilatua da.

    ResponderEliminar
  6. Zorionak zuriñe, ni ere egon naiz hor eta oso polita da ;D

    ResponderEliminar
  7. ZORIONAK Zuriñe, seguru nago merezi zenuela, azkenean zer oparitu zizuten? Ajajajajaja;)

    ResponderEliminar
  8. Lekua arrigarria bai! Andrea, zu ere Mikoleta sariren bat irabazi zenuen, oker ez banago bizikleta bat. Han egon zinen zu ere?

    ResponderEliminar
  9. Beste egunean heldu zitzaidan liburua eta zure historia irakurri nuen. Oso ona da, saria merezi zenuen ;)

    ResponderEliminar
  10. Gaur irakurri dut istooorioa:) asko gustatu zait!

    ResponderEliminar
  11. Benetan? beno historio politagoak zeuden.

    ResponderEliminar