2017-06-15

ATSEDENALDI LUZEAGOAK AIDA 1B

ATSENENALDI LUZEAGOAK BEHAR DITUGU
Atsenenaldi luzeagoak behar ditugu. 7 ordu ditugunez egokiena da 6 ordu eta 15 minutu  klasean, eta  45 minutu patioan.

Iritzi hau ez da bakarrik nirea, hainbat neskak daude nirekin horretaz. Eta nik uste dut arrazoia daukadala.
Lehenengo patioa bakarrik 15 minutu gutxi da. Txirrina jotzerakoan guztia gorde, txamarra hartu eta patiora joan eta bakarrik 10 minutu geratzen direlako. Eta hamar minututan ez zaizu denbora ematen ezertarako. Bakarrik, jateko eta jolastu nahi baduzu, jateko ondoren ez zaizu denbora ematen. Eta nik uste dut denbora gehiago behar dugula memoria errefreskatzeko eta gauzak burutik kentzeko. Nik ez ditut nahi 3 edo 4 patio bakarrik 2.

Horregatik nire iritzia da lehenengo patioak 15 minutu irautea, eta bigarrenak 25 minutu. Hau da, nik nahi dut patioak 5 minutu gehiago irautea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario