2017-06-14

BETI MODAREN MENPEAN ANDREA ETA ALBA 1C

BETI MODAREN MENPEAN…

Gaur egun pertsona asko “modan egon” nahi dira. Batzuetan ez dira txarrak izaten, baina egiten dituztenak bakarrik dirua lortzeko egiten dituzte.

Ez dira modak beti jarraitu behar, bakoitzak nahi duena erosi ahal duelako. Adibidez orain modan dago arropan ia dena motza eramatea. Batzuei ondo geratu ahal zaizkio, argala direlako, baina beste batzuei ez.   
Ere gertatzen da jostailuekin, denok daukate jostailu hori eta zuk ere nahi duzu, gero erosten duzu eta moda amaitzen denean ez duzu erabiltzen. Beti da prozesu berdina.

Egia da modak ez dira beti onak izaten, baina ez baziren existitzen modak, denda askok itxiko ziren eta ez genuke ia dendak izango gauzak erosteko.

Hori egia da, izan ere jende guztiak nahi du modara joan, lehen esan dugun bezala arropan batzuei ez zaie ondo geratzen. Jende asko modeloak bezala izan nahi dira eta konplexua hartzen dute bere gorputzarekin, anorexia izaten.

Gu pentsatzen duguna da, bakoitzak nahi duena erosi ahal duela, modan ez egotean arren.


ALBA ETA ANDREA

10 comentarios:

  1. Nire ustez gauza batzuk oso ondo daude adierazita eta ados nago haiekin, baina parte batean gauza oso itxusi bat esan dute eta ez nago ados, adibidez hau esan dutenean: "Adibidez orain modan dago arropan ia dena motza eramatea. Batzuei ondo geratu ahal zaizkio, argala direlako, baina beste batzuei ez..." ez nago bat ere ez ados, eta uste dut inor ere ez dagoela..

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. ni adoz nago zuekin,baina nire ustez ez zaie bakarrik pertsona argalari ondo geratzen arropa, txarto iruditzen zait hori ezatea.Beste aldetik egia da, jostailu bat erosten dugu modan dagoelako eta gero ez dugu erabiltzen.

    ResponderEliminar
  4. Nire ustez oso ados nago Meryreki. Gauza asko modan jartzen dira arropak zein jostailuak, baina ni ez nago ados esan duzuenarekin. Pertzona argalei ahal zaizkio ondo geratu ala ez, eta pertsona lodiei baita ere.

    ResponderEliminar
  5. Ez nago ados zuekin, bakoitzak nahi duena eraman behar duelako eta ez modan dagoena. Modan dagoena eraman nahi duena, eramatea ez dago txarto hori egitea.
    Haritz Santos

    ResponderEliminar
  6. adoz nago honekin baina bakarrik argala egoten ondo geratzen dela ez zait ondo iruditzen, orduan lodi egoten ezin da modara joan???

    ResponderEliminar
  7. Nik ez nago adoz zurekin zeren bakoitzari arropa mota bat geratzen zaio ondo.

    ResponderEliminar
  8. Nire ustez zuek aipatutakoa egia da, pertsona bakoitza nahi duena eraman dezake bera gustoko duelako eta ez modan dagoelako. Baina ez nago esaldi honekin ados "Adibidez orain modan dago arropan ia dena motza eramatea. Batzuei ondo geratu ahal zaizkio, argala direlako, baina beste batzuei ez" komentario horrekin jendea argala ez bada ezin duela praka motzak erabili adierazten du, eta nik uste dut hori ez dela egia.

    ResponderEliminar
  9. Bat nator meryrekin potoloak direnei ondo geratu ahal zaio ere.

    ResponderEliminar