2017-06-15

TXANGO GEHIAGO AIXA 1B

TXANGO GEHIAGO NAHI DITUGU!!!!


San Adrian institutuko ikasleek ez dugu ia txango bat ere egin, eta pentsatzen dut garaia eldu dela txango bat egiteko.

Pentsatzen dut guretzako ona izango dela:denbora libre bat, lagunekin egon eta ondo pasatu.
                                                       
Badakit pertsona batzuek ez direla nire parte egongo, pitin bat arriskutsua izan ahal delako jautsi ahal zarelako…..


Beraz, egia izan arren arriskutsua izan ahal dela, tontoarena ez badugu egiten ez da ezer gertatuko.

1 comentario:

  1. Nire ustez, txango gehiago egitea ondo egongo zen. Alde batetik, dibertigarriak dira eta beste aldetik, txangoetan baita gauza asko ikasten dira, hau da, nire ustetan, txangoak egitea beste modu bat da ikasteko, askoz dibertigarriagoa klasean eserita egotea baino.

    ResponderEliminar