2017-06-15

ETXERAKO LANAK YERAY 1A

                          ETXERAKO LANAK

Nire ustez gaur egun umeei eskoletan eta institutuetan etxerako lan asko bidaltzen dute.  Pertsona helduen arazo berdina da, haiek lan postura   joaten dira eta euren lan orduak egin ostean etxean ez dute lanean jarraitu behar, haien kanpoko lan orduak denbora librea izan behar da. Umeek gure lanak eskolan eta institutu ordutan egin behar dugu. Etxera heltzerakoan gure denbora familiarekin egoteko, kirolak egiteko, lagunekin geratzeko, etb...da.
Gure eguneroko lana klaseetan dago, ez etxean !

Egunero etxerako lanak eukitzea ez du kalte egiten umeei. Klasean egiten duten lana etxean errepazatzeko balio du, horrela egunero errutina berezi bat hartuko dute eta etorkizunerako balio izango du. Baina gehienetan irakasleak asko pasatzen dira eta harratzalde osoa pasa beharra da etxean lanean eta ikasten, eta hori nire ustez ez da bidezkoa.
Nire iritziz etxerako lanak egon behar dira baina pasatu gabe.

Klasean eta etxean lan egin behar da.

7 comentarios:

  1. bai egia da,etxerako lan asko jartzen diskigute eta gero gainera batzuk eskatzen dute egunero birpasatzeko...

    ResponderEliminar
  2. Nik ados nago Yerayrekin, etxerako lan asko ditugu eta eskolaz kanpoko ekintzak egiten dugunok, ez dugu ezer egiteko denbora, gainera erreklamatzera joaten garenean, antolaketa arazoak direla esaten dute....

    ResponderEliminar
  3. Gauza batzuekin ados nago baina nire ustez ez digute hain beste etxerako lan bidaltzen, egia da batzuetan etxerako lan asko ditugula baina normalean ez ditugu asko izaten, esaten dute hain beste ordu egoten direla etxerako lanak egiten baina niretzat ez da hain besterako oso egun egutzietan egon naiz ordu bat baino gehiago etxerako lanak egiten.

    ResponderEliminar
  4. Ados nago Yerayrekin, etxerako lan asko bidaltzen dizkigute eta denbora kentzen digute jolasteko. Jendea batzuetan agobiatzen da etxerako lan asko dituztenean. Hala ere batzuetan ona da etxerako lanak izatea hobeto ikasteko.

    ResponderEliminar
  5. Nik ados nago yerayrekin irakasleak etxerako lan asko bidaltzen digute
    nire uste etxean birbasatu egin behar dugu baina etxerako lanik ez ELIZABETH 1C naiz

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez, Yerayren alde nago etxerako lan asko bidaltzen digutelako eta ez digu denbora ematen beste gauzak egiteko.

    ResponderEliminar