2017-06-13

SARE-SOZIALEN ERRUZ... AITOR 1A

Sare-sozialen erruz...

Gaur egun gazteok pantaila batera itsatsita bizi gara, eta komunikazioa teknologia hutsa bihurtu da sare sozialen erruz. Denok entzun dugu zerbait gai honi buruz eta komunikazio aukera onak eman arren, nire ustez oso tresna arriskutsua eta adiktiboa izan daiteke.
Iritzi hau ez da bakarrik nirea, guraso askok bere semeekin borrokatu behar dute egunero kalera ateratzeko eta mugikorra usteko, gainera askotan cyberbullinga gertatzen da, oso zaila dena kontrolatzen, eta ez da hori bakarrik, hainbeste denbora egoteagatik islatuta, izaera aldatzen da. Hala are, pertsona asko pentsatzen dute lagunak egiteko aukera erraza eta arina dela. Egia izan arren, pertsona maltzur asko dago munduan, eta batzuetan perfil faltsuak sortzen dituzte zu engainatzeko.
Horregatik esan ahal dugu sare-sozialak oso lagungarriak direla iruditzen duten arren, arrisku handi bat direla.

                                                                                

Aitor Hernández 1.A

5 comentarios:

  1. Nahiz eta arrazoi asko izan, esan behar dut, pertsona maltxur asko daudela sare sozialetan, baina, dena den, sentzudun pertsona batek bakarrik hitz egingo du ezagutzen dituen pertsonekin.


    Marcos Garcia 1.D

    ResponderEliminar
  2. nik marcos bezala pemntzatzen dut, baina zure alden nago bebai

    ResponderEliminar
  3. Zuzen da, nire ustez, mila begiekin ibili behar gara sare sozialeta.

    ResponderEliminar
  4. Egia da sare sozialak dibertigarriak direla baina, batzuetan baita arriskutsuak. Nire uztes,zure lagunekin hitzegiteko balioko zaizu .

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez, batzuetan sare sozialak arrisku asko ekar dezakete baina sare sozialek baita gauza on asko dauzkate, adibidez, pertsonekin konektatzeko oso tresna erabilgarriak dira, hau da, zure herrian bizi ez den pertsona batekin harremanan jarraitzeko oso ona da. Hori bai, areta askoerekin ibili behar da

    ResponderEliminar